صفحه نخست    حوالات ارزی    ثبت سفارش

انتقال پول به کانادا | نرخ و ارسال حواله دلار به کانادا

کانادا کشوری در شمال قاره آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده‌است. این کشور از اقیانوس اطلس تا اقیانوس آرام و از شمال تا اقیانوس منجمد شمالی گسترده‌است. کانادا با مساحت 9,98 میلیون کیلومتر مربع، دومین کشور پهناور جهان از نظر مجموع مساحت و چهارمین کشور پهناور جهان از نظر مساحت خشکی است. مرز مشترک کانادا با ایالات متحده، بلندترین مرز زمینی در جهان است.

ایرانیان زیادی هر سال به کشور کانادا برای تحصیل و زندگی مهاجرت میکنند از این رو حجم مبادلات ارزی بین ایران و کانادا افزایش چشم گیری داشته است اما وجود تحریم های بین المللی در ایران امکان انتقال پول از طریق شبکه بانکی میسر نمیباشد به همین خاطر میبایستی از طریق کانال های صرافی انتقالات مالی صورت بگیرد. مجموعه پانی پی با بیش از هفت سال سابقه فعالیت در اینترنت و داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه پرداخت های بین المللی آماده ارائه کلیه خدمات ارزی به مقصد کانادا در سریع ترین زمان و کمترین نرخ و کارمزد می باشد.

 

پرسش های متداول :

انتقال حواله به کانادا به چه بانک هایی قابل انجام می باشد ؟

در حال حاضر به اغلب بانک های کانادا امکان واریز پول و انتقال حواله وجود دارد که به برخی از مهم ترین بانک های کانادا در پایین اشاره خواهیم کرد.

انتقال حواله به کانادا طی چند روز کاری انجام می شود ؟

مجموعه پانی پی طی 1 الی 3 روز کاری کلیه حواله جات ارزی به مقصد کانادا را انجام می دهند در نظر داشته باشید روزهای تعطیل با توجه به اینکه روز کاری محسوب نمیشود در زمان بندی محاسبه نمی گردد و ملاک فقط روزهای کاری می باشد .

انتقال حواله به کانادا با چه روش هایی قابل انجام است ؟

برای انتقال حواله به روش بانکی راه های مختلف جهت واریز پول وجود دارد که روش اول منشاء داخلی میباشد یعنی اینکه پول از مبدا کانادا به حساب مقصد واریز می شود ( در این روش حواله به صورت وایر , چک , درفت به حساب واریز می شود و اصولا برای مبالغ بالای 10.000 دلار به روش چک اقدام می شود ) روش دوم منشاء خارجی میباشد در این روش پول خارج از کشور کانادا به حساب مقصد واریز می شود ( در این روش حواله به شیوه سوئیفت یا TT به حساب مقصد در کانادا واریز خواهد شد ) در نظر داشته باشید روش سوئیفت روش پر هزینه ای می باشد و به نسبت حواله های داخلی کارمزد بالاتری دارد.

 

 انتقال حواله به کانادا با چه کارمزدی قابل انجام است ؟

در روش منشاء داخلی برای مقادیر بالای 10.000 دلار کانادا کارمزدی دریافت نمیشود و حواله براساس نرخ لحظه ای قابل خریداری و انجام می باشد و برای مقادیر کمتر از 10.000 دلار کانادا نرخ کارمزد براساس رقم درخواستی محاسبه میشود.در روش منشاء خارجی ( سوئیفت ) کارمزد برای تمامی رقم ها محاسبه میگردد .

انتقال حواله به کانادا با چه ارزهایی قابل انجام است ؟

ارز محلی کشور کانادا ( دلار کانادا ) می باشد و در صورتی که حساب مقصد با ارز دلار آمریکا باز شده باشد امکان انتقال حواله با دلار آمریکا نیز وجود دارد و در صورتی که حساب شما بر پایه ارز محلی ( کانادا ) میباشد حتما میبایستی با ارز خودش یعنی کانادا حواله کنید و در صورتی که با ارز آمریکا پول حواله شود در اکثر مواقع منجر به برگشت حواله می شود.

برای انتقال حواله به حساب کانادا چه اطلاعاتی نیاز می باشد ؟

برای اینکه بتوانید به حسابی در کانادا پول حواله کنید نیاز به اطلاعات حساب مقصد دارید که مهمترین اطلاعات ( شماره حساب , نام حساب , ترانزیت نامبر و کد سوئیفت ) می باشد.

 

 

 انتقال حواله به حساب های حقیقی در کانادا چطور انجام می شود ؟

اگر قصد انتقال حواله به حساب حقیقی یا شخصی در کانادا دارید مجموعه پانی پی طی یک الی سه روز کاری این کار را برای شما انجام می دهد در حال حاضر واریز به حساب حقیقی از داخل کانادا به روش های مختلف از قبیل وایر , چک , درفت قابل انجام می باشد .

انتقال حواله به حساب های شرکتی و تجاری در کانادا چطور انجام می شود ؟

برای واریز حواله به حساب شرکتی مجموعه پانی پی طی 1 الی 3 روز کاری از مبدا کانادا درخواست حواله شما را به صورت وایر و چک انجام میدهد و پس از انجام کاری رسید معتبر بانکی نیز برای متقاضی ارسال خواهد شد .

انتقال حواله به حساب های دانشگاه و مدرسه در کانادا چطور انجام می شود ؟

اگر قصد انجام حواله دانشجویی به کشور کانادا را دارید لازم میباشد به برخی از نکات توجه داشته باشید مورد اول اینکه قید شماره دانشجویی یا دانش آموزی یا رفرنس آیدی برای انجام حواله الزامی میباشد . انجام حواله دانشجویی به دو روش وایر و سوئیفت قابل انجام است و در صورتی که حواله شما توسط دانشگاه امکان کنسل و برگشت شدن دارد میبایستی در زمان ثبت درخواست این موضوع اعلام شود . توجه داشته باشید حواله های دانشجویی دارای حساسیت بالایی بوده و میبایستی به درستی انجام شود و در برخی از مواقع با توجه به شرایط خاص بانک دانشگاه میبایستی الزامی پول به روش سوئیفت حواله شود.

 

 حواله به حساب بانک تی دی TD CANADA TRUST چطور انجام می شود ؟

یکی از بانک های معتبر و معروف کانادا که اکثرا شاید شنیده باشید تی دی می باشد این بانک بر خلاف بسیاری از بانک های کانادا حساسیت کمتری در حساب های شخصی دارد و برای انتقال حواله به حساب های شخصی بسیار مناسب می باشد و در صورتی که در کانادا برای شخص حقیقی قصد انتقال حواله را دارید در صورتی که گیرنده در بانک تی دی حساب دارد توصیه ما این است که به این بانک حواله انجام شود .

حواله به حساب بانک آف مونترال Bank Of Montreal چطور انجام می شود ؟

یکی دیگر از بانک های شناخته شده کانادا بانک منترال می باشد این بانک نیز در لیست 5 بانک مطرح کانادا می باشد و اگر قصد انتقال حواله به این بانک را دارید شرایط انتقال حواله به کلیه حساب های شخصی و شرکتی , دانشگاه توسط مجموعه امکان پذیر می باشد.

 حواله به حساب بانک اسکوشیا Scotia Bank چطور انجام می شود ؟

اسکوشیا بانک نیز یکی از بانک های مطرح و شناخته شده کانادا است که به عنوان سومین بانک بزرگ کانادا از نظر سرمایه می باشد . اسکوشیا بانک در تمامی شهرهای کانادا شعبه دارد و امکان انتقال حواله به کلیه حساب های بانک فوق امکان پذیر می باشد.

 

 حواله به حساب بانک رویال بانک Royal Bank چطور انجام می شود ؟

رویال بانک نیز از بانک های شناخته شده کانادا می باشد که در یک بازه زمانی اکثر ایرانیان در این بانک حساب داشتند رویال بانک بر خلاف بسیاری از بانک ها دارای حساسیت زیادی می باشد به نسبت بانک هایی از قبیل تی دی TD قوانین سخت گیرانه تری برای ارسال حواله های شخصی دارد. در حال حاضر مجموعه ما کلیه خدمات پرداخت به رویال بانک را انجام می دهند .

نرخ حواله چه کانادا چه در ساعتی در سایت آپدیت می شود ؟

نرخ دلار کانادا همه روزه ساعت 12:00 در سایت بروز رسانی میشود در نظر داشته باشید روزهای تعطیل رسمی ایران هیچ گونه قیمتی در سایت آپدیت نمی شود .

چگونه می توان در پانی پی ثبت سفارش انجام داد ؟

در صورتی که عضو سایت نیستید ضروری می باشد ثبت نام کنید و سپس از خدمات پرداخت کانادا به صورت آنلاین بهره مند شوید لازم به ذکر است فرایند ثبت درخواست و احراز هویت به صورت آنلاین می باشد.

 

مجموعه پانی پی با بیش از هفت سال سابقه فعالیت در اینترنت و داشتن تیمی مجرب و حرفه ای در حوزه پرداخت های بین المللی آماده ارائه کلیه خدمات ارزی به مقصد کانادا بوده و در صورتی که شما مشتریان محترم نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری در خصوص ارسال حواله به کانادا هستید میتوانید در ساعات کاری با مجموعه تماس تلفنی بگیرید.